fredag, november 13, 2009

En smula bättre

Jo, faktiskt har jag hittat något som gör rls bättre. Jag tar en voltaren när jag går och lägger mig och får sova. Alvedon är däremot helt verkningslöst och vad jag förstår så fungerar de olika.

Men så kan jag väl inte hålla på och ta smärtstillande varje kväll, vad säger kroppen om det? Men nu tänker jag göra det till på tisdag när jag har läkartid. Kanske kan sömnklockan återställas på så vis.

Jag ska också ta kontakt med min Homeopat. Kunde hon hjälpa mig med att må bra tidigare så kan hon kanske göra det nu också!

"Worth a try", tänker Cinks

3 kommentarer:

Anonym sa...

Överdosering av värktabletter leder ofta till yrsel och migrän = min mamma.

Så, till tisdag okej, sen får du nog en annan rekommendation!

Homeopaten abselut!
kramen//M

Isidor sa...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/2512105.stm

Cinks sa...

Isidor: funkar fysiskt eller psykist, same shit, bara det blir bättre! För mig har det funkat flera gånger och det är ju bra för mig.

Vad andra tycker om det eller måste ha vetenskapligt bevisat för att tro skiter jag fullständigt i, frankly! =D