onsdag, maj 23, 2007

Hur gick fotograferingen då?

Jag har märkt att jag är bra på att skriva "inför" men riktigt dåligt på uppföljning. Det kanske är en del i min personlighet, att inte utvärdera utan fortsätta framåt.

Fotograferingen av brudparet som gifte sig i hemlighet gick ok. Båda kändes strama och obekväma till en början. Tittade inte in i kameran, rynkade ögonbrynen och stod på beskedligt avstånd från varandra. Jag fick helt enkelt be dem att pussas för att få fram den där innerligheten. Och som vilket nygift par som helst sken de då upp och skrattade med ögon som drunknade för varandra. Det var härligt att se och fick mig att längta efter min underbare mans sköna famn.

Resultatet blev en handfull bra bilder av ca 150 skott. Precis som det brukar va!

Och kamerablixten hann ju komma i tid men stort tack ändå till Cam;en som var snabbt framme och erbjöd mig Ps blixt! Suveränt och enormt omtänksamt.

Inga kommentarer: