onsdag, maj 23, 2007

Jag vill träffa den som tycker förnedring är lika med humor.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: vilket skit de sänder i P3 på eftermiddagarna! Jag som är en riktig heltidslyssnerska totalflippar varje eftermiddag när de så kallade humorprogrammen drar igång. Uselt är vad det är.

Och ja, jag skrev ju in ett klagomail till P3. Inte bara klag utan också konstruktivt med förslag till förbättringar. Fick jag svar? Näe!

Nu hör jag på nyheterna att ett tv-team med samma intelligensbefriade humor sprutat vatten på stadsministern. Tanken var att de sen skulle intervjua personen i fråga. När kommer det roliga?

Jag skulle gärna vilja träffa den person som identifierar förnedring med humor. Visst, det är kanske inte så farligt att få vatten på sig men jag skulle helt klart känna mig kränkt av ett sånt bemötande. Och på vilket sätt skulle det vara roligt?

Var tog Nöjesmassakern med Rulle vägen? undrar Cinks ;-)

Inga kommentarer: