torsdag, maj 24, 2007

Å ful é hon också!

Det råder nån typ av hat-kärlek mellan oss två. Hon är fett otrevlig att ha och göra med men ändå kan jag ju liksom inte låta bli att gilla henne....lite.




Tant Röd.
Hon ger mig mardrömmar och håller mig vaken på nätterna. Hon stampar på min mage tills jag får kramp och hon gör mig trött och inåtvänd. Hon ökar min hjärtfrekvens och slår mig i huvudet med skåpluckor och stampar mig på tårna.

Hon kräver godis. Hon kräver att jag ska städa hela huset, gräva upp trädgården, tvätta allt i garderoben och storhandla inför att hon ska komma - samtidigt.

En riktig blodsugare, det är vad hon är. Inte undra på att jag är helt slut när hon plötsligt far. Nu är det spa och vila som gäller fram till nästa gång.

Things I love to hate, said Cinks

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!! Ja det är nog helt rätt - biologiskt sett ... att det är hat-kärlek det där.

Anonym sa...

Nja jag vette f-n om det är så mkt att tycka om! Det enda hennes fula nuna bevisar är att man än så länge inte har hamnat i klimakteriet. Kärringelände!//minks in the middle of the shit