måndag, januari 08, 2007

Kvällsläsare

Jag har det så roligt på jobbet. Får göra det jag är utbildad till. Pixla och millimetra. Tycker det är roligt att gå till jobbet igen. Ja alltså, jobb är ju jobb och klart jag hellre skulle vilja vara ledig och bara vara hemma och måla väggar. Men då blir det ju inte mycket till lön och DET vill jag ju ha.

Följden är att jag är trött på kvällarna och orkar inte riktigt blogga. Läsa runt gör jag såklart men att skriva kommentarer blir det inte så mycket av.

Så därför vill jag bara hälsa till alla mysiga bloggare; Minks, Binks, Saring, Catten, Mamma P, Anna, Tinselflickan, Crrly, Isidor, Salvia, Christina, Leoella, Honkenponken, Visionary Soul och alla andra som jag skulle vilja lägga till men som blogspot verkar radera automatiskt (?), att jag läser även om jag inte alltid hinner med att lägga en kommentar.

Keep up the däääm good blogging, friends!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag saknar dina underfundiga spaningar, roliga inlägg, känslosamma berättelser och aaallt ihopa!!
Men samtidigt är jag ju jätteglad för din skull att jobbet känns kul och du har flyt där (efter hårt arbete, you go girl!!)

kramen//M

Anonym sa...

Härligt att höra att du trivs!!! Det är verkligen lyx. Att trivas på sitt jobb. Tycker jag. Det är så många som inte gör det ;)

Anonym sa...

Bor inte du och Minks i Stockholmsområdet? Jag har spännande föreläsningar på g. Skicka mail till mig så skickar jag inbjudan ;)

Anonym sa...

Pixla och trixa, nu blir jag nyfiken. Vad gör du för roligt på jobbet?
Och jag har all förståelse för att du inte hinner även om jag också saknar dina härliga inlägg och berättelser! Men jag kollar varje dag ändå, det är ju så trevligt här. Må så gott. Kram!