tisdag, januari 25, 2011

En veckas semester innan jobbet börjar...

Med snoret rinnande i ena näsan och stopp-propp i den andra näsborren, sprängande huvudvärk och mikroögon kändes det bra med semester igår. Idag har jag fortfarande snor from hell men mår bättre och tycker semester var är lite överflödigt.

Men med tanke på schemat den här veckan så var det kanske lika bra. Konsultation om vändning eller andra ingrepp på BB imorgon, till mvc på torsdag plus vanlig diabeteskontroll för F på eftermiddagen. Det hade liksom inte blivit särskilt mycket jobbat ändå och jag slipper fara omkring med stress i magen. Sånt är av godo!

Så nu har jag målat väggen i köket igen. Lila. Jättemycket lila. Jag har hunnit med en god latte och ska strax se om jag kan få en drop-inklippning på stan. Schemat är beräknat med god tidsmån och allt görs just så, i mån av tid. Jag tror det är bra för mig och bebis som förresten låg överallt imorse. Jag gissade på "rumpa" i tre hörn...hoppas Det inte stämmer :O

Inga kommentarer: