torsdag, april 17, 2008

Steget efter

Jag hänger inte med nu igen. Glömmer, orkar inte ta tag i eller struntar i. Ligger hela tiden steget efter.

Skulle ha åkt tidigt-tidigt till jobbet imorse eftersom jag går tidigare på torsdagar när F rider. Kom jag ihåg? Nej, det var lillstumpans hojtande imorse om att varför jag inte åkt till jobbet som fick mig alert. Jäsikens! Redan torsdag? Det hade jag ju inte en tanke på.

Mannen snodde snabbt ihop lite frukost till mig och så gav jag mig iväg. I köerna, trodde jag. Visade sig att det just idag var väldigt lugnt i trafiken och jag var framme bara en halvtimme senare än vanliga torsdagsmornar.

Och så var det ju det där med deklarationen...*pjuh*

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram darl, tror att du behöver ta lite sov-fokus i helgen??

Deklarationen ja. Inga konstigheter för oss och ändå är det en tröskel i size med Himalaya o ta sig över för att få det gjort!//M