lördag, april 05, 2008

Webbdesign-kompetens söker nytt!

Softar i soffan efter en helt hysterisk vecka på jobbet. Det är nu i princip klart vilka som köper upp företaget och jag känner mig osäker på om det är en bra satsning att stanna kvar. Det KAN bli bra men vetskapen om att jag själv inte har valt alternativet gör mig mycket tveksam. Det är ändå mindre än en månad kvar så hur som helst går jag in i det till en början och fortsätter söka på sidan om.

Så vet du en trevlig byrå som skriker efter en webbdesignkompetens så tveka inte på att höra av dig!!!

I övrigt har jag sovit skitdåligt i veckan. Det berömda moment 22: sover man inte så blir man trött på dagarna. Blir man trött på dagarna så måste man dricka kaffe. Dricker man kaffe går hjärtfrekvensen upp på 200%. Slår hjärtat så fort är det stört omöjligt att sova på natten. Och så går det runt. Därför har jag slutat dricka kaffe. Igen. Om några dagar ska väl lugnet infinna sig igen.

Inga kommentarer: