fredag, augusti 17, 2007

Egopuff

På den vilda, goda tiden när jag var singel så träffade jag en cool och vacker snubbe med enormt god klädsmak. En Mr Young man...till och med lite yngre än jag kunnat gissa, visade det sig.

Han bara stod där plötsligt. Mörkhårig, muskliga armar, en tatuering kring vänsterarmen och en najs look. Min raggningsstrategi var inte särskilt regisserad. Jag gick helt sonika fram och ställde mig bakom honom, riktigt nära, och log med hela kroppen. Så när han vände sig om såg han in i ett par bruna ögon - och visste att han var fast!

Det var mest på skoj, det visste både han och jag. Så när Minksy och jag tyckte att sällskapet på nåt uteställe var booring, slog jag helt enkelt numret till den här läckerfrallan och bad honom komma ut. Vilket han gjorde. Såklart. Det var liksom del i spelet. Och vad vi njöt av bara synen av honom. Iallfall jag. Lite Minks också, tror jag.

Jag gillade hans smak och hans unga, naiva sätt att gilla mig och allt jag gjorde. Han var helt enkelt god för egot. Han tyckte jag var "Crème". Och jag tror han blev uppriktigt förtjust, trots att jag är nära tio år äldre. De yngre tjejerna på utestället blängde snett på mig när han föredrog att strosa efter mig än att dansa med jämnåriga.

Idag plingade mailen. Mr Young man ville ha mig taggad på nån sajt. Efter typ fem år. Jag log och skrattade gott åt det galna minnet. Det var ju en rätt kul grej när jag tänker på det så här lång tid efter.

Hunken minns.
Mr Young kan inte glömma.
Jag har gått vidare.

Punkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vad kan jag säga, där vilade ögonen gott ;) så jäkla coola kläder, och snygg som bara den.

Kanske inte så mkt att hänga i julgranen för övrigt men men...Vi tackar för den tid som var då!

(och nä jag ser honom aldrig.. men så är jag inte sååå ofta på Jo-ar heller *g*)//M