onsdag, augusti 29, 2007

Pressad tid på femman

Igår var det träningsdag, det hade jag redan bestämt på morgonen. Kroppen hade sug efter en löptur i skogen. Men hua vad det blåste och var ruggigt på eftermiddagen när jag åkte hem. Näsan blev förstås alldeles blå i kylan. Jag flyttade därför in träningsplaner i värmen inomhus istället. Resultatet blev:

- Uppvärmning 5 km löpband. Ny rekordtid dessutom: 27.30!
- Ett provapåpass BodyCombat, 30 minuter *superkul*
- Ett provapåpass Box, 30 minuter *svårt...*
- Yoga, 30 minuter

Behöver jag skriva att jag har både träningsvärk och annan värk idag...? Men mentalt mår jag toppen och oj va gott jag har sovit inatt! Rörelse är nog kroppens bästa medicin!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj, det var inte illa!! Du kör allt på en gång du? :o) Men visst är det så att man mår bra av att röra sig! Grattis till nya rekordtiden också!

Saring sa...

Oj. hur kommer det sig att jag liksom knappt kan glädjas å dina vägnar utan istället reagerar med en slags krampartad känsla av dåligt samvete? SÅ korkat av mig! Skitbra jobbat hursomhelst. Själv laddar jag inte för att börja träna men väl att ändra ätandet. Och det går trögt..

Skall svara på ditt mail nu :o)
Kram!