onsdag, oktober 24, 2007

En gammal märr kan väl också föla?

Nybesök på Huddinge idag. Inte odelat positivt. Jo, bemötande förstås, lika proffsig som de privata alternativen även om vi befarat motsatsen. Men vårt besked. Jag är en gammal kvinna helt enkelt. Eller snarare en ung tjej i en kropp som har en biologisk klocka som skenar. Typisst.

Nästa steg är att göra en ny "miniutredning" för att se hur mina värden är. Jag låg redan för två år sen på gränsen till att gå utanför det normala. Två år sen...

Jag tror inte att det är för sent. Jag VILL inte tro att det är för sent. Jag vägrar att tro att det är för sent innan någon bevisar motsatsen.

Isåfall blir det en hel del kuratorsnack, gissar jag...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm skit då - men jag håller alltid tummarna - det vet du!!!

Anonym sa...

Hårdaste tumhållning i kommunen från mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//big ears all yours

Anonym sa...

Jag håller också tummarna stenhårt. All lycka till dig.

Anonym sa...

Tumhållningar å det grövsta härifrån också!!! Stor kram och massor av lycka till dig!

Anonym sa...

Finns ork, tid och lust så har du en utmaning att hämta hos mig. Kramar!

Anna sa...

En ung, snygg tjej i en kropp med en klocka som går lite före.

Håller tummarna för dig. Många tummar.

Saring sa...

och jag pratsaknar. När? Kram

Anonym sa...

Tack för kramar och alla tumhållningar. Om ett par, tre veckor har jag svaret. Då kanske jag bjuder på fest...eller behöver en rejäl axel att gråta mot... *gulp*