tisdag, juli 10, 2007

Dan före dan...

Imorrn kommer F hem till Sverige igen efter två veckors semester i mycket varmare länder.

Jag frågade igår om hon kunde komma hem till oss redan torsdag och det skulle väl gå bra. Jag tror att de är rätt trötta nu efter svajjiga värden i två veckor och passning två till fem gånger varje natt. Bara tanken får mig att bli helt matt. Plussar man på värmen och oron så måste det ju vara rent plågsamt.

I min värld kommer allt ordna sig bara hon kommer hem. Solbruna tjejen med flätor i hela håret. Vi kommer att kunna hålla stabila värden och hon kommer att må bra.

Som man tänker, så blir det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stora kramar till F när hon kommer frånå gudmor o gudsyster!!//M

Pipperoni sa...

Ja! Som man tänker, så blir det! Mitt nya mantra.... :)