tisdag, juli 24, 2007

Lite semesterkänsla

Sommaren regnar bort! Så fort det strilat längre än mellan lunchen och eftermiddagskaffet så känns det som om hela sommaren bara regnar bort.

Men vi hade sol på vår semestervecka. Alla dagar utom en, tror jag. Och då passade vi på att gå i affärer. Tillsammans med alla andra.

För min kära vän A som har sin andra semesterdag idag vill jag visa några bilder och be henne hålla modet och hoppet uppe. Din semester kommer inte att regna bort. Lugn, bara lugn, efter regn kommer solsken!


Sveriges i särklass mest porträtterade blomma? Med all rätt!


Gammalt kan också vara vackert. Det måste bli min nya paroll. Även om jag fick visa leg på systemet sist... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gammalt är vackert - det har karaktär och inre styrka!! Maken min fick också visa leg på systemet nyligen - han kom hem med ett stort flin :)