tisdag, juli 10, 2007

Effekten av prat

Tisdag.
Det känns faktiskt bättre idag.
Redan igår mitt på dagen vände det.

Jag pratade med en projektledare i telefon. Lät nog mer än måttligt sur. Det är kanske inte helt likt mig att vara så transparent men jag var sååå sur och ledsen att jag bara inte kunde dölja det. Eller ville!

Så plötsligt sade jag som det var till henne. Att jag inte tyckte detta var min grej. Att det tar för mycket tid av det som jag anser att jag egentligen borde göra. Hon höll med och sade att vi måste ta detta med chefen när hon är tillbaka.

Sen gick det av bara farten. Jag sa också vad jag tyckte till killen vars uppgifter jag tagit över. Och när chefen väl kom till kontoret hade jag liksom redan sagt det till två och då var det inga problem att även ta upp det som hastigast med henne också. Det som jag varit mest nervös för.

Resultat. Vi ska ta tag i det. Jag har kommunicerat. Och nu känns det Bättre. Men fortfarande inte bra. Jag vill fortfarande sluta och istället göra det där *vad det nu är* ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejja!! och ja... jag förstår! Det där andra vill jag oxå göra ;-)

tänk om vi kunde vara galna tillsammans!! kramen//M