tisdag, februari 12, 2008

Kvällskurr

Nästa måltid är frukost.
Men jag är ju jättehungrig redan nu och det är bara kväll än så länge. Kan man äta frukost på kvällen? Inte va...

Nä, bäst jag snabbar mig i säng och sover så det inte dröjer så länge till morgonen. Då vankas det fil och flingor.

Måndag och tisdag har vi alla tre tuggat i oss jättejättenyttig och stabbig gröt. För F och mig blir det dessutom ändå klibbigare eftersom vi avskyr grötvarm mjölk och därför äter helt utan. Men den har gått ner och som belöning blir det fil imorrn. Och några grova med leverpastej och paprika...nä, som sagt, nu måste jag gå och lägga mig innan magen bär mig till kylskåpet.

Kurrikurridutt sa Cinks mage

1 kommentar:

Anonym sa...

Eeexakt samma sak hos mig om kvällarna (förstås)

Jag ska INTE småäta, jag ska INTE dricka cola, jag ska ÄTA NYTTIGT för jag VILL.

....jag rusar också i säng och längtar till nästa mål!
//M