tisdag, februari 12, 2008

T-shirttryck

Istället för att söka nya jobb som är så tråkigt så handlar jag vita t-shirtar på HM till oss tre.

Jag börjar med dotterns. Hon ska få en triad av gulliga djurbilder givetvis tagna av moi på bröstet. Det blir inte så bra. Hon köper inte alls mitt påstående om att djur som sitter upp-och-ner är jättejätteinne.

Nästa tröja blir Mannens. Han får företagslogon lite här och där på t-shirten. Rätt ok men jag vet att han aldrig kommer att använda den...mer än att måla i.

Och så min. Cinksmanga i brunt. En liten på ärmen. Ett stort tryck bak på axeln och en liten nederst fram på t-shirten. Den blev bäst, nästan så jag kan använda den.

Men jag måste ändå söka jobb. Shit! Lika bra att sätta fart...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi du är rolig du :) mkt bättre att göra t-shirttryck än att städa strumplådan (när man inte vill göra en annan sak är det ju ofta det man tar till...)
//M

Anonym sa...

bildbevis! :) bums!