tisdag, februari 26, 2008

Medströms

Inatt jag har sovit som en stock hela natten. Det gör positivt för humöret, det står helt klart!

Gårdagen på kontoret förflöt som en sovande zombie. När Mannen ringde och erbjöd behandling tackade jag utan tveckan ja. Laser, pressur, massage och manipulation av ömma händer gjorde gott. Jag huttrade när vi for hemåt och bad att få vila lite på soffan. Väcktes till en mer än utsökt thaimiddag, serverad framför Anna Phil. Åt med god aptit för första gången på flera dagar.

Att inte behöva väckas flera gånger per natt för att gå upp och kolla blodvärde gör gott för allmäntillståndet. Livsandarna återvänder. Förhoppningsvis styrkan också. Om nu bara den här rethostan ville ge med sig så jag kan börja träna igen så kommer nog livet att börja rulla av sig själv igen. Jag är hoppfull.

Flyt med strömmen, sa Cinks

Inga kommentarer: