lördag, oktober 11, 2008

Idéer till plåtningen

Sitter och surfar idéer till plåtningen i november. Jag har beställt tagning av magen och det vore kul att ta något annat än profil, en hand här och där osv. Har hittat några roliga uppslag, fler idéer emottages tacksamt!

- Ljust foto med vita kläder där magen är synlig
- Bild med måttband som attiralj på något fyndigt sätt
- Bild med något på "hyllan" (som jag iofs inte har eftersom magen är så låg), typ Filippa K-kaffekopp som jag brukar dricka ur, en nalle eller nåt med anknytning till mig.
- Glöm inte att ta av glasögonen. Avklädda bilder med glasögon är ungefär som om man tar n a k e n bilder med strumpor på.
- Tatuering på magen kanske (en sån som man kan tvätta bort)

Sen ska jag ha lite coola idéer till F också. Har hittat en del unga tjejer med attityd, det tror jag kommer att passa perfekt. Mode. Attityd. Överdrivna poser ;-)
Kom gärna med förslag här också.

4 kommentarer:

Isidor sa...

Hur mycket av de prydliga poserna man hittar i mode-reklam gör sig med en mage?

Anonym sa...

Jomen faktiskt, jag såg en bild i Cafe(?) med Christina Aguilera(?) där hon hade mage under en tuff skinnjacka och hårblås och hela kittet. Men nä, annars är det not inte så vanligt.

Fotade dottern i helgen, testade lite idéer. Vissa bilder blev riktigt bra, mailar över några för din bedömning.

Anonym sa...

Moster: bubbelglas på magen är kanske inte så dum idé. Verkligen bakfram eftersom det är det sista jag dricker, men hur spännande blir det med ett glas juice...? Fler idéer välkomna :-)

Anonym sa...

Oj....eh.... ingen aning...

Det kommer bara en bild i huvudet, du ligger på rygg, magen i vädret, och F lägger sitt huvud på magen, dvs det enda som syns är magen som en kudde och hennes huvud, svartvit!

bilder säger Storasyster känner dig!
//M