lördag, oktober 25, 2008

v. 33



Det här är vad jag menar med päronmage. Enligt min teori är det en tjejmage men jag har tvärtom läst att killmagar ska sitta lågt. Hur som helst, den såg likadan ut förra gången inser jag när jag konsulterar min dagbok för tolv år sen då jag skrev så här:

"Alla verkar tycka att jag har så rolig mage. Den växter ju inte uppåt utan den har stannat vid halva magen. A bara skrattade år formen. "Jag har aldrig sett en så rund mage. Du är så spetig i övrigt och så magen som står rakt ut". Och T&C stod och kände på min otroligt utstående och runda mage. "Den ser ut som en fotboll".

5 kommentarer:

AstaKerstin sa...

Äntligen - nu är din mage större än min

Anonym sa...

Johosörru, nu ligger du allt i lä med din lilla kula. Fetlä!

Anonym sa...

så snygg bild!

Anonym sa...

Hihi ja fast med F såg du ju ut som du hade svalt en fotboll, nu tycker jag att den är bredare på nåt sätt, fast det har väl o göra med att Rocky ligger på tvärsen dårå!!

Jag har såklart aldrig heller haft nån hög mage utan storklunsarna har ju tyngt ner så allt legat i en strut rakt fram...
//M

Anonym sa...

hm... undrar sa flundra... ;) jag tror, jag tror....
jättefin är magen! :)