måndag, mars 09, 2009

Gnägg eller?

Eftersom jag käkar mjölkfritt så blir det en och annan Solhavrelatte med en och annan mjölkfri chokladbit till, härligt till förmiddagsfikat.

Smaken är det absolut inget fel på. Jag har ju inget val. Med tillräckligt mycket kardemumma så slinker alternativlatten ner utan problem. Men nu börjar tarmarna krångla och jag har svårt att komma på om det är kaffet eller havremjölken...eller nåt annat. För är det inte så att havre i sig är lite lösande...?



Igår råkade jag dock både äta leverpastej med mjölkprotein och havreknäcke med vassle och idag troligtvis en macka med ost. Shit tjenare, no mindfullness här inte för varken jag eller Mannen kan exakt komma ihåg om det var ost på mackan eller inte...

Nåja, det är ju bara att kämpa vidare.

Inga kommentarer: