tisdag, mars 10, 2009

Så bra på spa

"Du behöver komma iväg och koppla av" sa Mannen en dag. "Därför tänker jag bjuda dig på Spa på nya Clarion på tisdag. Du kan ta med dig en väninna".

Han är väl ändå den bästa Mannen man kan tänka sig och med en sån kommentar ligger han helt utan konkurrens etta på topplistan!

Så idag har jag och C simmat i utomhuspoolen på Hotel Clarions med utsikt över Stockholms hustak. Vi hade ju grym tur som dessutom fick njuta av ett vackert snöfall där vi låg och plaskade i det lite salta poolvattnet.

Efteråt åt vi lunch tillsammans. C bjöd den hungriga mammavargen på jättegod sushi.

Jag sov som ett litet barn på tåget hem.
Trött och glad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va?!?

Varför händer sånt aldrig mig?

Kan det vara för att jag inte har någon inkomst och vi lever på en lön?

*avundsjuk*