onsdag, mars 04, 2009

Lovsång till bästaväninnorna

Tänk att de vill ha mig, mina väninnor. Jag är så ödmjukt lycklig över det. Jag har inte så stor kvantitet på bästabästa väninnor, men däremot kvalité. De jag har är verkligen de Bästa av de Bästa!

Nu känns det som om jag har försummat dem i så många år av olika anledningar och plötsligt finns jag där igen - och är välkommen tillbaka in med öppna armar. Det är faktiskt helt fantastiskt och jag sade det förundrat till Mannen idag.

Som i förra veckan då jag fick bjuda C på lunch och vi hann med en massa måbrasnack. Och en kväll åkte jag till A och åt mysmiddag med deras familj, inbjudan som om jag var en i familjen. Och som imorgon, då är jag inbjuden till S på lunch. Och på lördag eller söndag rå då jag träffar M med familj som jag bara inte kan få för mycket av.

Jag är lyckligt lottad, helt enkelt! Jädraremig i min låda!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar för den lovsången. Du är inte så dum du heller ;-)
Kram / C

Cinks sa...

Mmmm.... :-)

Anonym sa...

Puss o kram :)