onsdag, september 26, 2007

Lugnet har lagt sig i kidet

Det var en rejäl svacka jag hamnade i i helgen. Hua. Tur att de inte är så ofta numera. Men det händer, det svarta, tomma och meningslösa kommer. Och går över, inte att förglömma.

Receptet heter kommunikation. Ibland glömmer jag bort det, att kommunicera alltså. Glömmer att prata, glömmer vem jag är och alla mina drömmar. Längtar bara bort, in i sömnen, bort från verklighetens krav. Men nu är jag tillbaka.

Och upp dök jag ur det mörka med en längtan. Att gå FOTOKURS. Först ska jag läsa på nätet allt kring bländare och slutare och andra livsnödvändiga grundkunskaper. Sen ska jag leta reda på en bra kurs med rimliga tider.

I have a dream! sa Cinks

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är härligt när en uppnåelig längtan kan utkristalliseras. Så klart att du ska gå en fotokurs - så skoj!

Önskar dig och de dina en riktigt trevlig helg!

Isidor sa...

Folkuniversitetet har massor av fotokurser. Jag tänker gå den här:
http://www.folkuniversitetet.se/templates/Arr.aspx?id=112739

Isidor sa...

Ok, vi provar igen:
den här