måndag, februari 09, 2009

Glömde allt!

Var på återkontroll på mvc i veckan som var. Pratade med en väldigt stressad men trevlig läkare. Glömde i farten precis alla frågor!

Jag som skulle fråga om rörelse och träning, hur snabbt man kan komma igång efter ett snitt, hur och vad man lämpligast börjar med, om sex och allt annat som har med att få jorden att börja snurra igen. Men jag glömde allt!

Nån som har några tips till mig? Det har gått några dagar över sex veckor nu, får jag börja träna magen? Mina hållainmagen-trosor har iofs haft förundransvärd effekt men det är ju inte bara utseendet som räknas, det är ju styrkan också.

Yoga?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill minnas att jag började springa gra situps och ha sex efter en 6-8 veckor efter snittet med A....jag tror man känner om det går.

ont = sluta
känns bra = kör på

och såklart Tat lungt i början

Anonym sa...

Efter mitt snitt, började jag kunna vara som vanligt just runt 6 veckor efter snittet. Jag tror som Tisalen skriver att du kan känna själv, när det gör ont har du gjort för mycket och du får backa lite.

Kram