torsdag, juli 20, 2006

Slutstressat!

Yah!
Jag strök tvättningen från listan och på så vis hann jag klart - redan till klockan tio.
Sex var jag hemma som beräknat.
Mössen vattnades och utfodrades först.

Trampa-trampa
Sen till långt-ifrån-grannarna som skulle ha prio posten tömd och även lite vattning igen.

Trampa-trampa-trampa-trampa
Upp på cykeln och vidare till gymmet. Körde nya programmet som jag fick av min PT för första gången och det gick ju smutt. Sen sprang jag på band i 20 minuter - det gick ju också smutt.
Snabbt in och handla i affären som har öppet så länge och det är så bra för oss som har knastider. Grönmjölk, lätt vaniljyoghurt, bananer, fem gröna och välpolerade Grannysar, pesto äkta från italen...eh, näe och tandkräm Sensodyn den enda som går att använda om man haft järnvägsräls en gång i tiden.

Trampa-trampa-trampa
Hela vägen hem, svettig och go. Nöjd med att ha fått allt uträttt. Tog en kall och gooo smoothie med lite extra protein i. Energigivande som räckte ända till att få packningen klar till imorgon då jag flyger ner till Mannen i Götet igen. Har inte riktigt hunnit sakna hans kyssar den här veckan som varit så händelserik. Men jag vet att de kommer att sitta fint på fnasiga och hungriga läppar imorrn.

Till och med naglarna är målade! Galant!

"Nr. 11 - Classic pink, Isadora - perfect nail polish" kan jag verkligen rekomendera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Strålande =O)

men eh fel
"Nr. 11 - Classic pink, Isadora - perfect nail polish" kan jag verkligen rekomendera.

så här ska det väl vara;
"Nr. 11 - Classic cink, Chadora - perfect nail polish" kan jag verkligen rekomendera.

Cinks sa...

Exakt ;-) Chadora vareju!