torsdag, juli 20, 2006

Tokeffektiv!

Fattar inte hur jag ska hinna...

Har bokat biljetter till Götet till imorgon igen.
Jag VILL åka dit men det känns en aning stressigt.
Och nyårslöftet var ju att inte stressa...

Nu är klockan tre minuter över fem.
Jag åker med bussen om exakt 24 minuter.
Innan jag går och lägger mig ska jag ha:

• Åkt hem, 40 min
• Bytt om, 10 min
• Cyklat till träningen, 15 min
• Tränat en timme, 60 min (!)
• Cyklat vidare till J&I för sommarvattning, 25 min
• Vattna och ta in post, 15 min
• Cyklat hem, 10 min
• Vattnat grannes möss, 10 min
• Tvättat en maskin vitt, 62 min
• Packat för helgen, evigheter...
• Ev ätit nåt, 30 min
• Stressat av, okänd tidsåtgång

Blir en sen kväll för mig gissar jag.

Titta, kom och titta, kom säääätt er här en stund.
Det dröjer säkert ännu en stund, innan sömnen
kommer med Cinks Blund, hon vill visa er någonting.

Inga kommentarer: