fredag, juli 28, 2006

Allt kan hända!

Ungefär 126 minuter kvar till semester.....
Dååååååååååååå *som magnus och brasse skulle ha sagt i sagan om Molodrakos* kommer regnet!! Sådärja, nu kan det bara bli bättre =D

F ringer från pappa: "Hej, mamma. Allså, jag sitter på toaletten för jag var lite nödig. Jag får egentligen inte göra det här... *gulp tänker jag...vad kommer nu* men jag har inlinesen på mig. Kan vi inte åka när jag kommer hem på söndag?".

Det är alltså även dags att damma av mina snudd på oanvända inlajns och bryta benen lite lägligt såhär i början av semestern. Sen kan det bara bli bättre!

Mannen kommer hem ikväll *jippi*. Det regnar så vi kommer nog inte att kunna vara ute på nya terassen. Det blir nog inne. Kanske kan vi titta på nån schysst dvd, det har vi längtat efter ända sen han beställde sånna här oförståliga kungfukultfilmer à la Matrixstuk som vi bara kunde titta tillsammans på i tio minuter innan jag fick spelet.... Lite mörk choklad, nya underkläderna. Sen kan allt möjligt hända ;-)

360 ° Kneegrab Cinks

Inga kommentarer: