måndag, augusti 14, 2006

Vi regnar inne

Titeln på en bok från mina tonår. Tyvärr även verkligheten här på västkusten. Imorse öste det ner en massa otäckt blött. F och jag beslöt oss för att köpa ett 24-timmars uppkopplingskort från telia för att få timmarna att gå tills M kommer hem från jobbet.

Det är min tur att ha datorn. Vi försöker dela lika. Jag har redan dragit över fem minuter har F konstaterat. Hon hade första tjing på datorn och matade djuren på djur.nu. Nu skriver hon på semesterns andra hästsaga: "Du får en chans till Schabrak" i soffan bredvid mig.

Nu är det blodpuddingslunch. Sen dopp i havet, dopp i poolen och sen surfning igen. Allt enligt uppgjort schema.

Bilder och mer från semestern (som är/varit jättebra!!!) kommer...

I'm singing in the Cinks

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi saknar er!! MÅSTE MÅSTE MÅSTE ses pronto när ni kommer hem!! puss o kram från tjejerna till tjejerna!