lördag, augusti 26, 2006

Shortis

Högerögat är helt paj. Värker och både känns och ser ut som en sprängfylld tomat. Där slutar jag klaga för det är så trist tycker en del av mig. En annan del av mig skrädar inte med orden i min andra blogg som uteslutande handlar om min ögonsjukdom irit. Nog!

Med andra ord så kommer jag bara skriva kort några dagar framöver.
• Om en spaning jag har kring barnlöshet
• Om några av mina nära släktingar som jag verkligen uppskattar
• Kankse nån rad om hur det var att rida på lektion för första gången igår.

Men som sagt, det blir inte nu. Min kvot är fyllt. Bloggar med ena ögat stängt och det känns inte helt konfortabelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Whoohooo!! *vågen* Vad kul att du kommit dig för med ridningen! Akta dig; rätt vad det är så är du "biten" och står kanske där med egen häst! :D