måndag, augusti 28, 2006

Sajnar ut och in

Jobbdagen är slut. Jag är sjukskriver till 50% hela veckan som en vild stridsåtgärd mot min ögoninkräktare.

Mannen letar kosttillskott som ska hjälpa mig att tillfriskna på ett mer naturligt sätt än genom cortison som inte är nåt vidare för människan. Jag vill inte ens återge vilka biverkningar jag riskerar att få. Det ger bilden av att jag äter något som kommer att stjälpa mer än hjälpa...

Regnet har slutat och nu skiner solen till och med lite. Jag planerar för att eventuellt köra ett SATS Muskelpass idag. "Man får passa på" som Allrams störtsköne kompis Lipton säger. Vasjutton, jag är ju liksom inte sjuk i resten av kroppen och träning är helt ok enligt alla läkare jag pratat med till skillnad från den ostämmighet som tydligen råder dem emellan i alla övriga frågor.

The number one Female Pirate Pick-up Line:
You. Pants Off. Now!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, det verkar vara jättejobbigt med ditt/dina ögonproblem! Jag tänker på dig och önskar tillfriskning! *kram*

/Jag