lördag, augusti 26, 2006

Hur många lyckas?

En fråga som jag har gått och grunnat på ett tag är; hur stor är chansen att lyckas med att bli gravid med ett återfruset ägg?

Jag kan liksom inte påminna mig om att någon jag läst om lyckats. Jag förstår givetvis ATT det funkar efter som så många gör det. Men vem lyckas..? Jag tror jag måste leta runt lite i bloggvärlden och se om jag hittar nån. Eller kanske har DU nåt tips på nån som lyckats?

Vårt lilla yttepytteägg ligger tryggt i frysen. Det får ligga där ett tag tills vi gjort landstingsförsöken är det tänkt. Men nu när jag läser om Tinsel *håller tummarna sååå hårt* som gör frysförsök så blir jag onekligen lite sugen och peppad igen...

Tyvärr känner jag inte nåt större hopp för det lilla i frysen. Det känns på nåt sätt inte alls som nån stor chans...kanske därför jag vill få bevisat motsatsen!?

1 kommentar:

Cinks sa...

Ja...hm...säger du det så...jag får väl försöka vända min inställning till mer positiv gällande det mikroskopiskt lilla ensamma äggrackare som väntar...*bara det klarar upptiningen så...*