onsdag, januari 14, 2009

Kraftigt reducerat spring...

Dagens stora pris och utmärkelse går till
Min kropp!!!

Jag är fortfarande helt fascinerad av att mina härliga och älskade ben numera ligger stilla när jag går till sängs på kvällen. Så fort bebis pluppade ut så försvann mitt minst sagt energiätande RLS.

Att i nio månader ha fått gå upp och stretcha en till fem gånger varje natt har tagit på krafterna. Trots att jag inte känt mig särskilt trött inser att jag inte liksom legat i sängen utan ovanpå på nåt sätt. Sovit lätt, skulle man lugnt kunna säga. Slumrat i tvåtimmarsintervaller. Nu sjunker jag ner i sängen och somnar djupt, om så bara för fem minuter eller en timme.

Visst, ibland springer det litegrann ändå, men det är ju inget emot hur det var bara för några veckor sen. Ägarinnan till benen tackar allra ödmjukast för det och hoppas att det får förbli så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen är det sant!?!? Jag har tänkt att jag ska fråga men så har det fallit bort.

MEN DET ÄR JU HELT AMAZING!!!!!

jag är så glad för din skull!!//la bästisa grande

Cinks sa...

Ja, det är sååå skönt. Visst har jag vakentillfällen då det fortfarande är olidigt och jag måste upp och skutta men det är inte flera gånger varje natt som tidigare - tack och lov och låt det gärna få förbli så!