torsdag, juni 08, 2006

Jag erkänner...

Jag må vara den enda och knappt att jag vågar bekänna - jag är SÅ ointresserad av kommande fotbolls-WM. Hörde på radion imorse att korttidssjukskrivningarna hos män sköt i höjden *stackarna* under förra VM medan kvinnor inte alls blev lika krassliga.

Tror jag sätter mig och målar lite istället till ljudet av kommentatorerna. Eller går ut och plockar en stor, härlig bukett blommor. Eller målar elementskydd i garaget. Hur länge håller VM på egentligen? Jag kommer ju att hinna få massor gjort!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vet du, fotbolls-VM är jättebra! För det innebär att det inte är någon Allsvenskan på 2 månader!!! Dvs inget åkande till Råsunda i tid o otid. Nu har ju inte VM börjat ännu så jag kanske kommer att svära innan det är slut, men, det ser han från TV-soffan ivf!

O jag har ingen aning om hur länge det håller på? FÖR länge?

För övrigt totalt patetiskt att sjukskriva sig för dylikt, intet nytt förvisso!
/M