torsdag, juni 15, 2006

Uppåtpuffar

28-åriga tjejen på tåget som jag kommit i konversation med sa:
"Va? Jag trodde du var...alltså du ser inte ut som..." och så strök hon pekfingrarna under sina ögon "... jag trodde inte att du var över 30".

Dansken på jobbet vände sig om efter mig och log:
"Dy e schitsnugg idá"

F kommenterade min nya PEAK-bikini som jag blundat och krängt på mig:
"Oh, va snygg!"

Frisören på dropinsalongen hävdade:
"Nähä, det är inte alls mycket grått här". Jag njöt åt hennes lögn.

Mr Kurtisör på jobbet utbrast spontant:
"Ohw shit, määän..." när jag gick förbi i mina uppvikta tajta svarta jeans.

Och ikväll blir det lite vitt på en soft bar i stan med H.
Glassiiiiiiiiiiiiit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolers!

och glömt inte bort att du är en läckerbyte också =O)

Vitt på en bar i stan..jojo those were the days. Men jag ska ivf smaka lite rött och snacka lite skit med Camilla imorgon. Solokvist igen dårå.
kramen