måndag, juni 05, 2006

På prick 14:e dagen

Jag har allt jag vill ha
Det klart jag mår bra

Som jag sa när du ringde idag
- jag ljuger så bra!

Så rullar kroppscykeln på som vanligt och på den fjortonde dagen var det å det bombsäkraste ingen graviditet på gång. Jag ljuger om jag säger att jag mår bra i själen. Näe, jag känner mig faktiskt "vad var det jag sa"ig, "jahapp"ig och allmänt yr i bollen. Faktiskt så mår jag lite illa när jag tänker på att det verkligen inte funkar. Mannen har åkt iväg på fusk-svensexa och jag känner att jag hade behövt honom nära, nära.

Svägerskan testade sig positiv i förra veckan och vi ska fira semester ihop. Hurra *not*. De har försökt länge, länge och vi knappt nåt i jämförelse. Svider tyvärr inte mindre för det.

Det får bli nya tag till hösten. Om jag orkar. Enklast vore att bara lägga ner och inte ödsla energi på att försöka strida mot ödet. Nu ska jag bara lägga mig i en stol i solen och tycka jättesyyynd om mig själv. Sen tar jag nya tag. Jag fungerar ju så. Biter ihop och kämpar vidare. Så småningom komma igång med träning igen, efter torsdag då jag skulle ha testat mig positiv om allt gått som det skulle...*suck*

Liar C

Inga kommentarer: