måndag, juni 26, 2006

Nyckeln till lycka...?


















Flyg Maria Nyckelpiga
fladdra, fladdra flyg
Om du flyger nu så får
jag önska mig nånting...

Om du flyger nu jag skulle önska lugn och ro
Ett mysigt hus på landet där vi alla kunde bo

Om du flyger nu jag skulle önska bad och sol
Lite bättre väder än vi hade här i fjol

Om du flyger nu jag skulle önska harmoni
inombords och utombords - det är min melodi

Om du flyger nu jag skulle önska mig en skatt
ett lite barn så rund och go som sov hos oss var natt


Om du flyger nu jag skulle önska mig ett jobb
Där jag slipper sitta stilla och bli en skrivbordsflobb

Om du flyger nu jag skulle önska energi
som gjorde att jag orka allt och pigg skulle förbli

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp där satt den!

Trodde först att det var en tagen vers men insåg sedan att det var nog lite Cinksig

Önskar också allt det där till dig vännen min!!

kramis/M