söndag, augusti 24, 2008

Trädgårdsarbetar'n

Vaddå, klart man kommer i arbetsbyxorna fortfarande!
Eller nästan iallafall.

Jag blir helt häpen när jag för första gången på flera månader drar på mig mina i vanliga fall lite för stora workers i herrmodell. De pösiga snickisarna sitter plötsligt tajt om baken! Och att dra upp nån dragkedja kan jag bara glömma!

Det är förfärligt härligt och jag gräver glatt om rabatten hela dagen bara för att det är så roligt och för att jag inte kan låta bli. Sen får jag sammandragningar hela dagen och blir yr till middagen. Nu vilar jag en liten stund. Sen går jag nog ut och fixar det lilla som är kvar.

Trädgårdsarbete är verkligen min passion!



1 kommentar:

Anonym sa...

I love trädgårdsarbete jag med...och speciellt en sån här helg....men det är helt uteslutet...det ser rygg och fogar till...och sammandragningar....så denna höst får allt liksom vara...eller vila kanske...men i vår...i vår då kommer spade och sekatlr fram