söndag, augusti 10, 2008

Utmaning

DIG:
1. Hur lång är du ?
167 cm. Hade gärna blivit nån centimeter längre men jag stannade där. Var tidigare snudd på 168 men jag vet inte om åldern ätit upp den där knappa centimetern eller om det bara är jag som skarvade lite tidigare...?

2. Vad vill du bli när du bli stor?
You tell me!

3. Vad pluggar du ?
Inget just nu men fnular på att börja läsa språk igen. Studerar Manga men tecknar inte aktivt just nu.

4. Har du långt hår ?
Nä, axellångt

5. Vilken hårfärg har du ?
Mörkblond (och lite blond i hårbotten ibland höhö ;-)

6. Sminkar du dig ?
Ja, för det mesta, helg som vardag. Mängden varierar.

7. Har du haft sex senaste månaden?
Visst

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
Svarta trosor, vit bh

9. Har du kysst någon idag ?
Jupp, Mannen såklart. Och pussat både dotter och hund

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ?
Nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?
Tja...de är rusktig bra så olika sätt, omöjligt att jämföra. Men mamma finns närmast till hands och skulle ställa upp till vilket pris som helst, det känns ju mysigare än en far som jag bara träffar en gång om året förstås...

3. Hur många syskon har du ?
En bror, tre bonussyskon och två styvsyskon

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
"Hejdå mamsen, ha det så bra, kör försiktig."

5. Hur många ställen har du bott på?
Tre olika städer, elva olika boenden.

6. Vem i din familj stör du dig mest på?
De som känner mig vet svaret.

7. Vilken familjemedlem är snällast?
Det måste ju vara jag ;-)

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Det var nog för ett par år sen när bror och jag bjöd mamma på en heldag i 60-års present. Men vi har ju setts sen dess förstås.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
Förra helgen.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Det var hos Minks, självaste dagen före den stora Bröllopsdagen.

3. Har du kysst nån kompis?
Haha, nä, men jag har nog pussats med de flesta av mina väninnor.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
Nej, det har inte gått att vara kompis med något ex tyvärr.

5. Vem har du varit kompis med längst?
Passiv kompis: Svea, aktiv kompis: Minks

6. Vem känner dig bäst?
Det gör ju Minks skulle jag säga, hon får oftast veta först av alla via direklänk.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Nej, jag skulle nog istället försöka hitta något positivt med den eller min kompis känslor för den istället för att rådissa den. Hata känns som ett starkt ord för en tröja.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nej, då är de ju inte mina kompisar om det känns så. Vill jag så umgås jag, annars inte.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Ja, det skulle jag våga men det skulle nog gå långt för att jag skulle tycka mig ha en anledning att göra det. Kan ha skrikit nån gång åt min mamma men det är inget jag minns. Har aldrig haft nån anledning, liksom.

2. Klä dig annorlunda?
Haha, ja gärna! Tycker själv att jag har lite fantasilös klädstil i vanliga fall.

3. Vara dig själv?
Ja, jag är alltid mig själv men det finns sidor hos mig som jag tycker mer om att visa och de försöker jag jobba med att ta fram och jag tycker om när det lyckas.

4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Inget konstigt med det.

5. Pierca dig?
Kan inte se varför jag skulle göra det men ja, våga skulle jag nog, beroende på var.

7. Ha sex på offentlig plats?
Visst

8. Vara omogen?
Ja, även om det inte uppskattas av alla.

9. Äta småkryp?
Nej, mycket kan jag våga göra men det skulle jag faktiskt inte. Bläk!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
För nån dag sen. Sockerfritt Extra, gult paket.

2. När var du på semester senast?
Nu i veckan, fyra dagar härlig spa.

3. Vilken färg är det på din tandborste?
Den på övervåningen är rosa och den på nedervåningen vit/rosa

4. Är ditt hår tråkigt?
No kidding! Ja, jag får ingen ordning alls på det.

5. Vem såg dig naken senast?
Mannen.

6. Hur ofta duschar du?
I princip varje dag om det finns tillgång till dusch.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?
Nu - 22:45

Inga kommentarer: