lördag, september 06, 2008

Det regnar i Stockholm...

Halva loppet har gått, lite drygt. Jag undrar var min blöte, härligt långe och uthållige man är nu och hur han mår. Gissar att han går i mål lite strax över klockan sex. Jag hade så gärna velat vara där och krama om honom då. Istället sitter jag hemma och väntar på att äggen ska ha kokat 7 1/2 minut för att få dem så där lagom hårda. Har lokalradion på för att höra något men ingen rapport hittills.

Hejja mannen, ropar Cinks till Mannen via tankevågor

2 kommentarer:

jess sa...

Meh - hade du inte sms övervakning :) Jag la till din rackare när jag hörde han skulle springa o i brist på att få sms om min egen så tävlade din make mot min exgranne :) Det gick ju bra för din! Mange satt mest o surade i soffan - siktade på 1.15 han - inte alls otänkbart - han är i god form - förutom dagens förkylning - men han fick feber nu på em så det var BRA att han var förnuftig!!

Anonym sa...

Jag säger bara en sak (surmulet men självvalt): jobbmobil. Går ju inte att få sånna vaganta lyxsms till jobbmobilen :-/ Men ja, det gick ju fantastiskt bra för Mannen, 1.35 eller nåt sånt. Mange kommer igen, förstår att det känns tufft när han tränat så. Tröst-klappa honom lite från mig. Kram