onsdag, september 24, 2008

Nulägesrapport

Fötterna och vaderna är uppslängda på vardagsrumsbordet. En jadegrön kudde i knät och Mannens bärbara dator ovanpå. Magen har lite lätt överhäng. TV:n i bakgrunden med kvällens avsnitt av TopModel. Det springer lite lätt olustigt i benen som det alltid gör på kvällarna nuför tiden.

Jag är själv en vecka från idag. F är hos pappa, Mannen har rest utomlands en vecka. Min hjärna smider stora planer på att måla och renovera men i själva verket räcker inte ens energin till att laga kvällsmat utan nöjer mig gott och väl med en god tallrik fil & flingor med hallon i.

Dags för kvällsstretchen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lugnt tycker jag att du ska göra!! Det är svårt iofs jag vet! men the strength will be back!

Typing att jag är ute o flänger o far när du är solokvist.

Sa jag Darn arbete?
//M