onsdag, december 03, 2008

Hemmafru?

Skjutsade F & co till skolan imorse så de slapp gå i regnet. Skulle ändå åka och tanka upp bilen omutifallatt... Bussiga skolchaffisen har till och med lovat att hämta! "Mamma är hemmafru nu" deklarerade F för sina kompisar.

Väl hemma slog jag mig ner i soffan. Eftersom jag inatt tror mig ha känt ett huvud som pekade rakt nedåt jiiiihooooo...men fortfarande väldigt högt upp så chansade jag inte om den skulle jippa av att ligga på sidan utan satt i soffan - och blev så oerhört trötttrötttrött att jag somnade. Vaknade först en och en halv timme senare med värsta gamnacken.

Natten var annars rätt bra och jag fick faktiskt sova i nästan tre timmar i sträck. Det känns verkligen på sömnkvalitén att den hinner ge mer då än när jag vaknar varje timme och måste upp och vanka/stretcha/dricka vatten/gå på toa/andas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha ere det du ska göra nu ett tag :)