torsdag, december 11, 2008

v.40


Jag trivs bättre än någonsin med mitt hängpäron till mage. Mognare frukt får man leta efter. Den komiska faktorn ökar för varje dag som går. Hur ska det ser ut om jag går över tiden vågar jag inte ens tänka på.

Ska ringa idag och höra om jag kan få göra ett extra besök hos mvc för att se om det har hänt något med yrbollen i magen. Ibland tycker jag mig känna ett lätt tryck nedåt, i nästa stund är känslan borta. Skulle bara vara lite lugnande att veta hur landet ligger, så att säga...

Tack Minks för puffen, fick en tid redan idag :-) hälsar Cinks

2 kommentarer:

Anonym sa...

Peeerfekt!

Du måste gå på ett riktigt bra ställe som alltid kan ge tider inom så snar framtid!

Hade det varit Enköping hade de sagt Haha hm visst kul, du är välkommen den tiden du har nästa vecka!

Mama Mia hade stånkat o stönat och kanske offrat en lunch i slutet på veckan i bästa fall...//M

Anonym sa...

så fin och så mogen