måndag, december 29, 2008

Vilken födelsedagspresent!!!

Nu är hon här! Lilltjejen som boat i min mage. En liten observatörska som gillar att fillilura.

Efter en långdragen förlossning som började med vattenavgång, hade halvlek i droppstimulerat värkarbete och svajjiga hjärtljud och slutade med katastrofsnitt så mår vi bra alla tre.

LillaN är lite gul och har lågt blodsocker som vi kollar upp. Jag vankar på med mitt snitt och väntar på att magen ska komma igång och besked på att jag inte har nån infektion efter snittet. Pappa Mannen gooosar och snooosar allt vad han orkar.

Vi fattar förstås fortfarande ingenting men är de lyckligaste föräldraparet i världen.

Faktiskt!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis grattis!!! Att det är fina människor som föds det datumet vet vi ju redan. ;) Ta hand om er allihopa! KRAMAR!

Anonym sa...

JÄTTEGRATTIS!!!

/ÅSA

Anna sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!

Kram från Anna / Maja Gräddnos

Anonym sa...

Ännu en härlig Stenbock, även om vi trodde på skytt den här gången!

massor med kramar och hurra-rop, vi hörs mer sen, nu ska vi ut på promenix//M

Anonym sa...

Grattis till lilltjejen!!!

Anonym sa...

Stort megajättegrattis till er allesammans! Ser fram emot att höra mer! :)
Kram Cathis & co.

Kapybaran sa...

HURRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAaa! x 8 får det väl bli då, iom att ni delar f-dag :)
Stort supergrattis, Cinks och alihopa!
ta hand om er!
Kapykram

Johanna sa...

Grattis från en smygläsare!
/Johanna

Linda sa...

Åh, grattis!!! I dubbel bemärkelse =)

Tudorienne sa...

Jättegrattis från mig!

Isidor sa...

Stort grattis!
Det låter som om du är rätt nöjd, trots att inte allt följde standardformulär A1.

KRAM!!!

Anonym sa...

Lite sent - men jag har varit i internetlöst land - grattis till det stolta föräldraparet och övriga familjemedlemmar!

KRAM!!!

Ribbolita sa...

Grattis - vad härligt att det gick bra!

Anonym sa...

Oh, tack för alla kommentarer, det värmer så enormt mycket =D