torsdag, december 25, 2008

Juldagsfirande

Det gick ovanligt bra i år, firandet av Fs 12:e födelsedag. Hennes pappa hade fixat fint med både mat och fika och jag välsignade ansträngningen eftersom jag var rejält hungrig utan lunch vid tretiden.

Under förmiddagen märkte jag att slemproppen har börjat släppa. Kanske lite mer sammandragningar än tidigare men inget som är regelbundet.

Vi håller fast vid den 30:e som det är sagt. I övermorgon ska Cinks i egen hög person fira sin födelsedag.

Basta.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Nu är ju bebisen på gång i alla fall även om det kan ta flera dagar till. Jag håller tummarna för att det blir en dag då du inte redan firar något annat!

Anonym sa...

Tummar för er!

Saring sa...

Åh så spännande! Tummar.. Kraaam

Saring sa...

och grattis till fina F! Och till dig som varit mamma i 12 år!

jess sa...

Blir bergis delad födelsedag - du och lilla nyingen!

Anonym sa...

jag tror du får en bebis i födeledagspresent
/tisalen

Saring sa...

Puss o kram o stort STORT grattis!!!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

GRATTIS!!!!!!