torsdag, december 04, 2008

Kort mvc-rapport

För mig glädjande besked från dagens besök på mvc - bäbis har fortfarande huvudet nedåt och har så haft nu ca en vecka. Hejja!

Fortfarande helt rörligt dock så går vattnet måste jag lägga mig ner. Det där är orsakar fortfarande huvudbry för mig. Tänk om jag är ute någonstans och måste lägga mig på marken...nåja, jag får väl klura ut nåt då, om det nu skulle hända.

Barnmorskan tror att den kommer att fortsätta ligga rätt och att vi dessutom kommer att ses igen den 18:e vilket innebär att gissar att jag går några dagar över tiden. Vi har dessutom bokat in ett möte den 23:e men då hoppas jag verkligen inte att jag behöver gå dit!

Ny magbild kommer under kvällen. Och håll då i dig, det är inte en påklistrad attrapp även om det verkligen ser så ut, menar Cinks

2 kommentarer:

Saring sa...

hejjahejja sötbäsen!! Och ja tack, magbild :-)

Anonym sa...

Heja tänkte ju jag också säga till bäääääbis. Tumme för att liten håller sig där h*n ska!