torsdag, december 11, 2008

Kort rapport från mvc-besök

De tog alltså emot en lite ängslig blivande mamma på kort varsel.

"Jag är inte så orolig men det vore skönt att veta vad jag ska ställa in mig på" sa jag.
"Men du tänker ändå på det" sa mvc och bokade in mig hos min barnmorska som frigjorde lite tid.

Och status var precis som förra veckan, huvudet nedåt men högt upp och fortfarande helt rörligt.

Ja, så då vet jag det iallfall. Ingen rumpnisse men heller inga garantier för att det blir som jag har tänkt mig. Om jag nu har tänkt något.

Sjunk ner, sjunk ner, sjunk ner... affirmerar Cinks

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror på promenad i nära grannskapet för och eftermiddag, och däremellan vila!!

+ mantra

Yes det tror jag på!

Anonym sa...

Men ååååå det låter ju underbart :) Alltså att snart få klämma ut den lilla/lille. All lycka till dig och er!