fredag, december 05, 2008

Not so desperate


...but it's sweet to be a Housewife!

Startade igång som vanligt med att dutta med F för att hon skulle vakna. Märker att det har en mycket gynnsam effekt på morgonhumöret så det väljer jag att fortsätta med om jag har tid.

Gick med henne till tåget, tänkte att det nog kan vara bra att sparka igång livsandarna med en tiominuterspromenad. Dukade sen av frukost och tog en dusch. Sen var jag helst slut och dåsade till upprätt i soffan. Ärligt trött idag, magen i lite olag och snart börjar det närma sig förmiddagsfika.
Mannen erbjöd mig en behandlingstid idag och ja, visst vore det underbart skönt att bli knådad på men undrar om jag ändå inte väljer att strosa omkring i mjukisar resten av dagen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Now we are talking. Gud så skönt o bara strosa omkring hemma och ha det bra :) invänta F och senare M och bara mysa ihop er i idolsoffan ikväll!

J åker ju till P ikväll dårå :(

//M