lördag, september 16, 2006

SuperCinks

Fick tipset från Saring att testa "vilken kändis är du mest lik"-generatorn på MyHeritage.com. Enormt kul. Och med överraskande resultat!

Jag menar, vem vill inte förlika sig med en snygging som denne =D Man får inte vara så knusslig med den där könbiten. Tom alias 'Clark Kent' Welling. Gången innan blev jag matchad med Elton John, kanske inte lika smickrande.



När det kommer till feminina likheter så bär jag tydligen likheter med denna skönhet. Not bad at all either!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gjorde det där för någon månad sedan (ganska många månader sedan inser jag nog...) och fick så fasligt konstiga svar att trovärdigheten dalade kvickt.

Dessutom, alla var ÄLDRE kändisar och jag vägrar se gammal ut *g*

R tror jag fick Ethan Hawk om jag inte missminner mig, inte helt fel *g*
//M