tisdag, november 14, 2006

Bloggdejt till frukost

Jag läser mycket på Christinas blogg. Hon har erfarenhet av tonårsdöttrar och det är enormt spännande och skönt att få ta del av hennes liv i soliga stunder & mörka molntunga dagar.

Påhittiga Christina har bjudit in till blogg-frukost-dejt på lördag. Det är en himla kul idé och fantastiskt initiativ. Jag lovar att jag ska röja runt i kalendern och se om jag hittar några lediga timmar där på morgonen. Det som konkurrerar är min gudsons treårsdag - så vi snackar inte lite konkurrens här inte!!!

Jag lovar att jag ska se vad jag kan åstadkomma...kanske till och med Minksen vill komma med?

7 kommentarer:

Anonym sa...

yes yes yes!! Ser nog att ni kanske kan komma ... åååå vad roligt! Men det är inte NU på lördag honey ... (fast det går ju det med ..) Stor kram! Nu har jag en date med Dr Shepherd.

Anonym sa...

P.S
Glöm inte att kolla i byrålådan om du hade en stilig singelman på sisådär 40+ att ta med också ha ha!Nätdejting är nämligen no more ... ever ..

Cinks sa...

Jag är med på helgen även om det inte lät som det...!

Singelkille...näeru, ont om den varan *vad jag vet*. Känner ett par som är på väg att bli singlar men inga jag kan rekommendera dessvärre. Håller givetvis ögon och öron öppna =D /Sherlock Cinks

Cinks sa...

Förtydligande:
Jag är med på vilken helg som bloggfrukosten avsågs även om det lät som om jag trodde det var nu på lördag. Alltså. Är fortfarande inte 100% klar på att komma. Ligger på 53% kan vi säga...

Anonym sa...

Jag kanske kan, vi ska till Sthlm den dagen JA, men kl 10, är frågan om vi hunnit dit! Men jag återkommer!!//M

Cinks sa...

NU kom inbjudan till gudsonens kalas och jag tror att jag hinner en stund där på förmiddagen. Hur dags tror du att du hinner till, Minks?

Anonym sa...

Gissningsvis (med den här familjen =( hinner jag inte in till kl 10!
Att vi skulle lyckas komma iväg till 09 är liksom nöjden av naivt tänkande...

(ja jag är superneggo idag!)

kram//M