onsdag, november 08, 2006

Trötthetsspaning

Spaning.
Jag älskar spaningar.
Att lägga ihop ett plus ett.
Ibland blir det två. Ibland pannkaka.

Jag börjar fundera på om min måndagströtthet berodde på denna analkande (?) förkylning. Jag dunade nämligen ovanligt enkelt och mycket i måndags. Nästan överallt.

Först på bussen till jobbet. Sov djupt och såååå skönt. Var på vippen att åka till ändhållplatsen och vända men släpade mig av i sista sekund. På dagen höll jag mig med nöd och näppe vaken. Fick avbryta ett möte för att hämta vatten när ögonen fladdrade för mycket. På hemväg somnade jag återigen på både buss och tåg. Zzznarck. Halv tio gick jag och lade mig och sov som en stock i nio timmar.

Trötthet = förkylning på G = sant?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut!
Go away you stupid bacillos!//M
som inte har nyst nåt mer btw

Anonym sa...

Du LIGGER väl i sängen nu????